Frakt & retur

Levering

Vi etterstreber å håndtere ordren din raskt. Ordinær leveringstid er derfor 1-3 virkedager. Du mottar en automatisk ordrebekreftelse når betalingen din er gjennomført og godkjent. 

Vi tar forbehold om utsolgte varer, du blir da raskt varslet på e-post eller telefon med forespørsel om alternativ vare eller en automatisk kreditering når alternativer ikke mulig pga utsolgt.

 

Bytte og retur av varer

Når du handler på www.zeno.no har du alltid 30 dagers bytte- og returrett. Ved retur av hele ordren tilbyr vi personlig hjelp og utsendelse av returlapp. Det koster 119 kr og trekkes fra ved krediteringen. Ved bytte og reklamasjon for ny vare er det ingen returkostnad. 

Vår returadresse er Hoffsveien 1C, 0275 Oslo og er knyttet til fraktleverandørenes verdikjede for returer. 


Kontakt alltid hei@zeno.no for å få hjelp med et bytte eller å returnere varene du har kjøpt.  
VIKTIG: Arranger aldri egen retur da 1) retursending ikke finner tilbake til oss uten returkode og scan. Du blir økonomisk ansvarlig for de tapte varene 2) Vi krediterer/ kompenserer ikke utleggene for fraktkjøp med sporing foretatt utenfor vår verdikjede. Henvend deg derfor alltid til hei@zeno.no for en personlig, trygg og effektiv bytte- eller returservice. 

 

Bytte en vare

Dersom du ønsker å bytte vare eller størrelse, kontakt oss på hei@zeno.no. Du har alltid fri frakt ved bytte. Vi tilbyr dessverre ikke bytter hos våre fysiske utsalgssteder/ forhandlere eller motsatt. 

Angreskjemaet skal følge returen din. Har du forlagt angreskjemaet som fulgte med den opprinnelige ordren bes du ta kontakt med oss for et nytt.

Returer og bytter som ikke har et fullstendig utfylt angreskjema vedlagt eller mangler merkelapp aksepteres ikke. 

 

Dersom du ønsker å bytte vare eller størrelse, kontakt oss på hei@zeno.no. Du har alltid fri frakt ved bytte. Vi tilbyr dessverre ikke bytter hos våre fysiske utsalgssteder/ forhandlere eller motsatt. 

Angreskjemaet skal følge returen din. Har du forlagt angreskjemaet som fulgte med den opprinnelige ordren bes du ta kontakt med oss for et nytt.

Returer og bytter som ikke har et fullstendig utfylt angreskjema vedlagt eller mangler merkelapp aksepteres ikke. 

 

Uavhentede pakker

Hvis du ikke henter pakken din på ditt valgte hentested og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ny utsendelse mot et gebyr på 149 kr. 

Alle forsøk på svindel vil bli ettergått og politianmeldt.

 

Dersom du ikke henter pakken din på ditt valgte hentested og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ny utsendelse mot et gebyr på 149 kr. 

Alle forsøk på svindel vil bli ettergått og politianmeldt.